Verkkokaupan toimitusehdot Polarkivi

Tällä sivulla (ja siinä viitatuilla muilla sivuilla) ovat ehdot joilla toimitamme sinulle tuotteita (Tuotteet) jotka ovat esillä verkkokaupassamme (Kauppa) verkko-osoitteessa www.polarkivi.fi. Pyydämme, että luet nämä toimitusehdot huolellisesti ennen kuin tilaat Tuotteita Kaupasta. Tilaamalla Tuotteita hyväksyt nämä ehdot. Suosittelemme että tulostat näistä ehdoista itsellesi kopion.

1. Tietoja meistä

www.polarkivi.fi on Internetsivusto jota hallinnoi X Lodge Oy (me). Y-tunnuksemme on 3022583-3 ja postiosoitteemme Rekolansuora 7C, 63300 Alavus.

2. Palvelun saatavuus

Kauppamme on tarkoitettu Suomessa asuville asiakkaille. Emme voi valitettavasti hyväksyä tilauksia joissa toimitus olisi Suomen ulkopuolelle.

3. Asiakkaan kelpoisuus

Tilaamalla Tuotteita kaupasta vahvistat, että olet täysi-ikäinen tai sinulla on vanhempiesi lupa.

4. Sopimuksen syntyminen

(a) Sopimus syntyy kun vahvistat tilauksesi Kaupassa, klikkaat hyväksyväsi nämä ehdot ja suoritat maksun jollain hyväksymällämme tavalla (8. Maksutavat).

(b) Pidätämme oikeuden peruuttaa tilauksen, jos Tuotteen hinta Kaupassa oli ilmeisen virheellinen tai Tuotetta ei poikkeuksellisesti ole saatavilla.

(c) Mikäli joudumme peruuttamaan tilauksen, palautamme viipymättä kauppahinnan.

5. Kuluttajan palautusoikeus

(a) Mikäli ostat kuluttajana, on sinulla kuluttajansuojalain mukaisesti oikeus perua kauppa 30 päivän sisällä saatuasi Tuotteen. Voit tällöin palauttaa Tuotteen omalla kustannuksellasi. Tätä ennen sinun tulee kuitenkin ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme joko puhelimitse tai sähköpostilla ja täyttää Palautuslomake.

(b) Mikäli haluat varmistaa että saat maksamasi rahat takaisin palautetusta tuotteesta täysimääräisenä (ei koske takuupalautuksia) on Tuotteen oltava ehdottomasti alkuperäisessä kunnossa kaikkine tarvikkeineen ja pakkauksineen (jotta voimme myydä tuotteen uudelleen täydellä hinnalla). Mikäli palautetussa lähetyksessä ei kuitenkaan ole kaikkea sinne kuuluvaa tai se on huonossa kunnossa asiakkaan aiheuttamasta syystä, pidätämme pääsääntöisesti 25 % myyntihinnasta vahingonkorvauksena.

(c) Palautusoikeus ei kuitenkaan koske seuraavia Tuotteita: i. tuotteet jotka on erityisesti ostajan toivomuksesta valmistettu, tilattu tai muokattu.

6. Tuotteiden toimitusaika

Varastossa olevat Tuotteet pyritään toimittamaan 5-6 arkipäivän aikana. Mikäli toimituksessa on viivästystä pyrimme saman ajan kuluessa ilmoittamaan arvioidun lähettämispäivän.

7. Tuotteiden hinta

(a) Tuotteiden hinta on se mikä hinnaksi on Kaupassa ilmoitettu, ellei hinnoittelussa ole tapahtunut virhe joka on myös asiakkaalle ilmeinen.

(b) Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron sen suuruisena kun on kunkin Tuotteen osalta ilmoitettu.

(c) Tuotteiden hinnat eivät sisällä lähetyskuluja ellei niin ole erikseen jonkin Tuotteen kohdalla ilmoitettu.

(d) Tuotteiden hintoja voidaan milloin vain muuttaa. Tuotteen hinnaksi tulee kuitenkin se mikä sillä oli ostohetkellä ellei hinnassa ole 7. (a) kohdassa mainittua virhettä.

8. Maksutavat

Maksupalvelun tarjoaja

Paytrail Oyj
2122839-7
Innova 2, Lutakonaukio 7
40100 JYVÄSKYLÄ
Finland

asiakaspalvelu@paytrail.com
Puh. +358 207 181830 (ark. 8-19)

Palvelun kuvaus

Paytrail Oyj (Paytrail) on Finanssivalvonnan valvonnan alainen maksulaitos ja toimii maksupalveluntarjoajana kauppiaille. Paytrail välittää asiakkaan (kuluttaja, yritys tai yhteisö) maksuja kauppiaalle. Maksu voidaan toteuttaa Paytrailin maksupalvelussaan tukemilla tai tuottamilla maksutavoilla, jotka kauppias on sopinut ottavansa Paytrailin palvelun kautta käyttöönsä. Kauppias saa tiedon onnistuneesta maksusta välittömästi.

Alla on lueteltu verkkokaupassamme Paytrailin kautta käytössä olevat maksutavat.

a) Maksu pankkipainikkeilla Paytrail Oyj-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet, eli voit maksaa Nordean, Osuuspankin, Säästöpankin, POP-pankin, Danske Bankin, Handelsbankenin, S-pankin, Ålandsbankenin ja LähiTapiola pankin maksupainikkeilla. Maksun saajana tiliotteella näkyy Paytrail.

b) Maksut luottokorteilla 2 Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard ja American Express -korteilla. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti SSL-suojatulla maksulomakkeella. Verkkokaupalla eikä Paytraililla ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode -todentamispalvelut. Verkkokauppa käyttää Paytrailin maksunvälityspalvelua korttimaksuissa. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana sinulle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Maksukorttimaksuissa kauppa syntyy sinun ja Paytrail Oyj:n (2122839-7) välille. Paytrail Oyj vastaa korttimaksuihin liittyvistä velvoitteista ja reklamaatioista. Paytrail näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää sinun maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle.

c) Mobiilimaksutavat MobilePay – Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla, mobilepay.fi/fi-fi/Pages/faq.aspx Siirto-maksutapa Nordean verkkopankkipainikkeen kautta

d) Collector Lasku ja Osamaksu Collector Lasku/Osamaksu -palvelulla voit maksaa ostoksiasi jopa 5000 €:n saakka.

Collector Laskulle saat korotonta* maksuaikaa aina vähintään 30 päivää ja jopa 60 päivää.

Lasku erääntyy siis maksettavaksi vasta ostopäivää seuraavaan kalenterikuukauden viimeisenä päivänä. (* Maksuaikakorko on 0 %, ensimmäiseen laskuun lisätään 2,95 € laskutuspalkkio)

Voit maksaa laskun koko loppusumman eräpäivänä pois tai halutessasi voit valita 1-36 kk:n osamaksuerät. Osamaksu käynnistyy automaattisesti maksettuasi laskuun merkityn minimi osamaksuerän. Halutessasi voit maksaa myös suurempia osamaksueriä tai maksaa koko loppusumman kerralla pois.

Osamaksun korko on 1,6 % kuukaudessa, mikä vastaa 19,20 % nimellistä vuosikorkoa. Laskuun lisätään tilinhoitomaksu 2,95 € kuukaudessa, jolloin todellinen vuosikorko laskettuna 1000 €:n ostoksella on 21,3 %.

Valitessasi Collector Lasku/Osamaksun, saat tilaamasi tuotteet aina kotiin ennen niiden maksamista. Tämä tuo joustavuutta sekä turvallisuutta vaihtojen ja palautusten käsittelyyn.

Collector Lasku/Osamaksua voi käyttää henkilö, joka on täyttänyt 20 vuotta ja jolla on moitteettomat luottotiedot. Teemme luottotietojen tarkastuksen tilauksen yhteydessä. Myöhästyneistä maksuista ja maksamattomista laskuista veloitetaan 5 euron muistutusmaksu sekä 1,6 % kuukausikorko viivästyneeltä ajalta. Saatte täydelliset Collector Lasku/Osamaksun ehdot seuraavista linkeistä:

Tarkemman palvelukuvauksen löydät: https://www.collector.fi/henkiloasiakkaat/maksa-laskulla/
Yleiset lasku- ja tililuottoehdot löydät:https://www.collector.se/upload/Partners/Agreements/SVM/Credit_terms_All_FI.pdf
Vakiomuotoiset Eurooppalaiset kuluttajaluottoehdot löydät https://www.collector.se/upload/Partners/Agreements/SVM/SECCI_FI.pdf

Luotonantajana toimii Collector Bank AB.

9. Vastuumme

(a) Tuotteemme ovat hyvälaatuisia ja sopivat normaaliin käyttötarkoitukseensa.

(b) Mikäli jokin Tuotteista ei vastaisi 9. (a) kohdan vaatimuksia vastuumme rajoittuu Tuotteen hintaan ellei voimassaoleva lainsäädäntö edellytä laajempaa vastuuta.

(c) Missään tapauksessa emme vastaa välillisistä, taloudellisista tai ennalta arvaamattomista vahingoista.

(d) Emme vastaa laiminlyönneistä tai viivästyksestä jotka johtuvat tapahtumista, viranomaiskielloista tai muista vastaavista olosuhteista jotka ovat määräys- tai vaikutusvaltamme ulkopuolella tai mitä muuten yleisesti pidetään ylivoimaisena esteenä.

10.Ehtojen muuttaminen

Pidätämme oikeuden muuttaa näitä ehtoja kun katsomme sen tarpeelliseksi. Kuhunkin yksittäiseen kauppaan sovelletaan kaupantekohetkenä voimassaolleita ehtoja.

11. Riitaisuudet

(a) Pyrimme ensisijaisesti sovittelemaan kaikki Kauppaan ja sen käyttöön liittyvät riitaisuudet. Mikäli sovittelu kuitenkin epäonnistuisi, tulee asiat ratkaista Helsingin käräjäoikeudessa tai kuluttaja-asiakkaan kyseen ollessa hänen kotipaikkansa alioikeudessa.

(b) Jos erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan.