Verkkokaupan toimitusehdot Polarkivi

Tällä sivulla (ja siinä viitatuilla muilla sivuilla) ovat ehdot joilla toimitamme sinulle tuotteita (Tuotteet) jotka ovat esillä verkkokaupassamme (Kauppa) verkko-osoitteessa www.polarkivi.fi. Pyydämme, että luet nämä toimitusehdot huolellisesti ennen kuin tilaat Tuotteita Kaupasta. Tilaamalla Tuotteita hyväksyt nämä ehdot. Suosittelemme että tulostat näistä ehdoista itsellesi kopion.

1. Tietoja meistä

www.polarkivi.fi on Internetsivusto jota hallinnoi X Lodge Oy (me). Y-tunnuksemme on 3022583-3 ja postiosoitteemme Rekolansuora 7C, 63300 Alavus.

2. Palvelun saatavuus

Kauppamme on tarkoitettu Suomessa asuville asiakkaille. Emme voi valitettavasti hyväksyä tilauksia joissa toimitus olisi Suomen ulkopuolelle.

3. Asiakkaan kelpoisuus

Tilaamalla Tuotteita kaupasta vahvistat, että olet täysi-ikäinen tai sinulla on vanhempiesi lupa.

4. Sopimuksen syntyminen

(a) Sopimus syntyy kun vahvistat tilauksesi Kaupassa, klikkaat hyväksyväsi nämä ehdot ja suoritat maksun jollain hyväksymällämme tavalla (8. Maksutavat).

(b) Pidätämme oikeuden peruuttaa tilauksen, jos Tuotteen hinta Kaupassa oli ilmeisen virheellinen tai Tuotetta ei poikkeuksellisesti ole saatavilla.

(c) Mikäli joudumme peruuttamaan tilauksen, palautamme viipymättä kauppahinnan.

5. Kuluttajan palautusoikeus

(a) Mikäli ostat kuluttajana, on sinulla kuluttajansuojalain mukaisesti oikeus perua kauppa 30 päivän sisällä saatuasi Tuotteen. Voit tällöin palauttaa Tuotteen omalla kustannuksellasi. Tätä ennen sinun tulee kuitenkin ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme joko puhelimitse tai sähköpostilla ja täyttää Palautuslomake.

(b) Mikäli haluat varmistaa että saat maksamasi rahat takaisin palautetusta tuotteesta täysimääräisenä (ei koske takuupalautuksia) on Tuotteen oltava ehdottomasti alkuperäisessä kunnossa kaikkine tarvikkeineen ja pakkauksineen (jotta voimme myydä tuotteen uudelleen täydellä hinnalla). Mikäli palautetussa lähetyksessä ei kuitenkaan ole kaikkea sinne kuuluvaa tai se on huonossa kunnossa asiakkaan aiheuttamasta syystä, pidätämme pääsääntöisesti 25 % myyntihinnasta vahingonkorvauksena.

(c) Palautusoikeus ei kuitenkaan koske seuraavia Tuotteita: i. tuotteet jotka on erityisesti ostajan toivomuksesta valmistettu, tilattu tai muokattu.

6. Tuotteiden toimitusaika

Varastossa olevat Tuotteet pyritään toimittamaan 5-6 arkipäivän aikana. Mikäli toimituksessa on viivästystä pyrimme saman ajan kuluessa ilmoittamaan arvioidun lähettämispäivän.

7. Tuotteiden hinta

(a) Tuotteiden hinta on se mikä hinnaksi on Kaupassa ilmoitettu, ellei hinnoittelussa ole tapahtunut virhe joka on myös asiakkaalle ilmeinen.

(b) Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron sen suuruisena kun on kunkin Tuotteen osalta ilmoitettu.

(c) Tuotteiden hinnat eivät sisällä lähetyskuluja ellei niin ole erikseen jonkin Tuotteen kohdalla ilmoitettu.

(d) Tuotteiden hintoja voidaan milloin vain muuttaa. Tuotteen hinnaksi tulee kuitenkin se mikä sillä oli ostohetkellä ellei hinnassa ole 7. (a) kohdassa mainittua virhettä.

8. Maksutavat

Maksupalvelun tarjoaja

Klarna
PL 39

00100 Helsinki

Finland

Pääkonttori Ruotsissa:

Klarna AB (publ)
Sveavägen 46
111 34 Tukholma, Ruotsi

Asiakas voi maksaa tuotteen haluamallaan tavalla Klarna:n ehtojen mukaisesti.

9. Vastuumme

(a) Tuotteemme ovat hyvälaatuisia ja sopivat normaaliin käyttötarkoitukseensa.

(b) Mikäli jokin Tuotteista ei vastaisi 9. (a) kohdan vaatimuksia vastuumme rajoittuu Tuotteen hintaan ellei voimassaoleva lainsäädäntö edellytä laajempaa vastuuta.

(c) Missään tapauksessa emme vastaa välillisistä, taloudellisista tai ennalta arvaamattomista vahingoista.

(d) Emme vastaa laiminlyönneistä tai viivästyksestä jotka johtuvat tapahtumista, viranomaiskielloista tai muista vastaavista olosuhteista jotka ovat määräys- tai vaikutusvaltamme ulkopuolella tai mitä muuten yleisesti pidetään ylivoimaisena esteenä.

10.Ehtojen muuttaminen

Pidätämme oikeuden muuttaa näitä ehtoja kun katsomme sen tarpeelliseksi. Kuhunkin yksittäiseen kauppaan sovelletaan kaupantekohetkenä voimassaolleita ehtoja.

11. Riitaisuudet

(a) Pyrimme ensisijaisesti sovittelemaan kaikki Kauppaan ja sen käyttöön liittyvät riitaisuudet. Mikäli sovittelu kuitenkin epäonnistuisi, tulee asiat ratkaista Helsingin käräjäoikeudessa tai kuluttaja-asiakkaan kyseen ollessa hänen kotipaikkansa alioikeudessa.

(b) Jos erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan.